ZWROTY:
Każdemu naszemu Klientowi przysługuje prawo do zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia otrzymania towaru. Zwracany produkt Klient przesyła na własny koszt do siedziby firmy Biurpap pod warunkiem, że nie nosi on oznak użytkowania i posiada oryginalne opakowanie. Jeśli opakowanie jest uszkodzone zwrot nie zostanie przyjęty. Zwroty nie dotyczą produktów dostarczonych na specjalne zamówienie i dostosowane do jego indywidualnych potrzeb.
Szczegółowe warunki zakupu określa regulamin sklepu.
REKLAMACJE:
1. Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
2. Firma Biurpap nie bierze odpowiedzialności za szkody wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktów. Odpowiedzialność za szkody wynikające z nieprawidłowego funkcjonowania urządzeń, obsługiwanych zgodnie z instrukcją, określają warunki gwarancji producenta, importera bądź dystrybutora towaru.
3. W przypadku stwierdzenia wad jakości towaru Klient zobowiązany jest niezwłocznie złożyć reklamację poprzez platformę internetową oraz zawiadomić Biuro Obsługi Klienta o terminie, w którym możliwy jest odbiór od Klienta reklamowanego towaru. Przy odbiorze towaru Klient zobowiązany jest przedłożyć fakturę zakupu.
4. Sprzedający w ciągu 14 dni roboczych od odbioru towaru ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie jej rozstrzygnięcia.
5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany po uzgodnieniu z Klientem zwróci koszt poniesiony za ten produkt.
6. Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar posiada wady fabryczne, został uszkodzony mechanicznie w czasie transportu lub jest niezgodny ze złożonym przez Klienta zamówieniem.
7. W przypadku produktu, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, Klient może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.
8. Wyłącza się rękojmię za wady jakości towaru.