






Artykuły na akta osobowe
W katalogu Biurpap w kategorii artykułów na akta osobowe znajdują się kompleksowe i profesjonalne produkty do archiwizacji dokumentów pracowniczych. Oferujemy szeroki wybór teczek do akt osobowych, a także skoroszytów czy segregatorów. Umożliwiają one efektywną organizację materiałów, zapewniając jednocześnie estetyczny wygląd przestrzeni biurowej.
Teczki na akta osobowe – różne rodzaje i kolory
Zarządzanie dokumentami jest kluczowym elementem każdej firmy czy instytucji publicznej. W związku z tym na rynku dostępne są różne rodzaje specjalistycznych narzędzi do przechowywania. Z myślą o archiwizowaniu dokumentów pracowniczych powstały teczki na akta osobowe. To najczęściej wybierane produkty w swej kategorii. Wykorzystuje się je do składowania w jednym miejscu:
· Umów o pracę
· Kart wynagrodzeń
· Kwestionariuszy osobowych
· Dokumentów kontroli PIP
· Zwolnień lekarskich
· Dokumentów podatkowych i ubezpieczeniowych.
Teczki na akta osobowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów. Charakteryzują się trwałością i odpornością na uszkodzenia, zapewniając dokumentom ochronę przed kurzem czy innymi niepożądanymi zabrudzeniami.
W ofercie Biurpap dostępne są klasyczne teczki do akt osobowych z lakierowaną okładką ze sztywnego kartonu o gramaturze 350g z wewnętrznym bindowaniem. Mieszczą one dokumenty w formacie A4 i dysponują 4 przekładkami – A, B, C, D.
Teczki zawieszkowe lub zawieszane na akta osobowe wyposażono z kolei w 3 przegródki z 3 elementami do wpinania. Do kompletu dołączono okienka opisowe wraz z etykietą. To artykuły wyposażone w solidne listwy, dzięki którym można je zawiesić na specjalnym wózku na teczki zawieszane. Tego typu produkty na akta osobowe dostępne są w różnych kolorach. Umożliwia to łatwą kategoryzację i segregację zasobów.
Segregatory i skoroszyty do akt osobowych
Wśród artykułów na dokumenty pracownicze na uwagę zasługują także skoroszyty i segregatory na akta osobowe. To grupa produktów, które pomogą utrzymać większy porządek w biurze. Segregatory są idealne do przechowywania większej liczby dokumentów, podczas gdy skoroszyty pomogą utrzymać porządek w pojedynczych dokumentach.