Koszyk
Blog
31.05.2023

Jakie akcesoria do oznaczania warto mieć w biurze?

W dynamicznym świecie biznesu, sprawne funkcjonowanie biura zależy od wielu czynników. Jednym z kluczowych jest organizacja i oznaczanie dokumentów, przedmiotów czy miejsc pracy. Wykorzystanie odpowiednich akcesoriów do oznaczania pozwala na utrzymanie porządku. Przekłada się to na wydajność pracy oraz profesjonalny wizerunek firmy. Dowiedz się, jakie artykuły warto mieć w biurze, aby ułatwić sobie codzienne funkcjonowanie i usprawnić komunikację wewnątrz zespołu.

Ramki do oznaczania biura – jak je stosować?

Ramki biurowe to kluczowe artykuły do oznaczania biura. Zawierają przezroczyste kieszenie, w których umieszcza się różnorodne materiały, takie jak grafiki, informacje, regulaminy, wytyczne czy instrukcje. Pozwala to na intuicyjne oznaczanie i identyfikację różnych obszarów w pracy.

Jeżeli konieczna jest aktualizacja oznaczenia, z łatwością można wymieniać zawartość ramki. Artykuły te często przytwierdzane są do drzwi w celu poinformowania osób wchodzących do pomieszczenia o istotnych informacjach, związanych np. ze sprawami, które są obsługiwane w danym pokoju.

Produkty montowane są również na ścianach. Umożliwiają skuteczną prezentację grafiku, pracowniczych dyżurów, rejestracji czy raportów. Dostępne są modele z uchylaną ramką, dzięki czemu szybko można zapisać informacje bezpośrednio na dokumentach umieszczonych w kieszonce.

Ramki różnią się przeznaczeniem i mogą być przytwierdzane do powierzchni sztucznych, szklanych czy metalowych. Nierzadko służą do wyróżnienia znaków bezpieczeństwa czy zakazów obowiązujących w danym miejscu.

Tabliczki na drzwi biurowe – zastosowanie

W ofercie akcesoriów  Biurpap nie brakuje także tabliczek przydrzwiowych. To wykonane z tworzywa wysokiej jakości artykuły, za pomocą których oznaczane są sale oraz gabinety. Nowoczesne projekty z zaokrąglonymi krawędziami prezentują się wyjątkowo estetycznie i nadają przestrzeni profesjonalizmu. Zawartość tabliczki jest łatwo wymienialna poprzez otwierane okienko. Produkt można zamontować na śrubach lub po prostu przykleić do elewacji.

Innym rodzajem tabliczek przydrzwiowych są eleganckie artykuły ze szkła akrylowego. Ich przeznaczenie jest podobne do klasycznych tabliczek. Istotną różnicą jest jednak fakt, że produkty te sprzedawane są w komplecie ze specjalnymi foliami do zadruku laserowego. Taka specyfika sprawia wrażenie, jakby informacja została naniesiona bezpośrednio na szkło. Całość prezentuje się niezwykle efektownie, a wymiana etykiety jest możliwa w dowolnym momencie.

Etykiety samoprzylepne – oznaczanie szafek, szuflad czy teczek

W ofercie Biurpap dostępne są również etykiety samoprzylepne z własnym nadrukiem. Mają one wiele zastosowań. Z powodzeniem można je wykorzystać do oznaczania zawartości szafek, szuflad, teczek, kartonów czy archiwizatorów.

Na etykiety samoprzylepne można nanieść tekst lub grafikę za pomocą drukarek laserowych, atramentowych i kserokopiarek. Wysokiej jakości wydruki nie ścierają się i pozostają czytelne przez długi czas. Są odporne na uszkodzenia mechaniczne, niskie temperatury, zabrudzenia, wilgoć i promienie UV. Z kolei klej permanentny zapewnia trwałe przyleganie do powierzchni. W związku z tym niezależnie od warunków panujących w przestrzeni biurowej, miejsca i przedmioty pozostają widocznie wyróżnione przez długi czas.

Najpopularniejsze są etykiety samoprzylepne w formacie A4. Niemniej produkty dostępne są w rozmaitych rozmiarach. Dzięki temu swobodnie można dopasować je do różnych miejsc czy przedmiotów. Dostępne są małe etykiety, m.in. – 4 x 10, 10 x 10, 24 x 10, 40 x 20, a także większe – 105 x 48, 210 x 148 czy 210 x 287.

Na wyróżnienie zasługują również etykiety samoprzylepne przezroczyste oraz srebrne (poliestrowe). Doskonale nadają się do identyfikacji korespondencji oraz płyt CD, ale nie tylko. Posłużą także jako elementy do oznaczania sprzętu, powierzchni metalowych, mebli, szuflad oraz przegród na pułkach. W komplecie dostępne jest specjalistyczne oprogramowanie do projektowania oraz wydruku etykiet APLI SOFT.

Etykiety do drukarek – oznaczanie w biurze małych przedmiotów

Do innych rodzajów etykiet do oznaczania biura zalicza się etykiety do drukarek. Produkty przeznaczone są do konkretnych modeli urządzeń. Wyróżniają się odmiennymi zastosowaniami. W ofercie Biurpap dostępne są etykiety do drukarek na segregatory. To artykuły, dzięki którym każdy pracownik z łatwością znajdzie potrzebną dokumentację. Wystarczy właściwie opisać etykietę, podając wszelkie szczegóły ułatwiające identyfikację i nakleić ją na segregator z odpowiednimi materiałami. Wśród etykiet do drukarek w ofercie znajdują się również warianty przeznaczone na teczki zawieszkowe, płyty czy dyskietki. Dostępne są także etykiety transportowe oraz adresowe.

Etykiety do segregatorów

Wsuwane etykiety do segregatorów są elastycznym i praktycznym rozwiązaniem, które pomaga w organizacji dokumentów i zapewnieniu czytelności w biurze. Umożliwiają szybkie oznaczanie i identyfikację segregatorów, a także łatwą aktualizację informacji. Dzięki nim proces zarządzania dokumentami staje się bardziej efektywny i uporządkowany.

Wsuwane etykiety umożliwiają jasne oznaczanie segregatorów według różnych tematów, projektów lub kategorii. Wystarczy napisać na etykiecie nazwę materiałów lub umieścić krótki opis, aby szybko zidentyfikować zawartość danego segregatora.

Gdy ulegnie ona zmianie lub dodawane są nowe dokumenty, wsuwane etykiety umożliwiają łatwą aktualizację informacji. Można je wyjąć, wprowadzić zmiany i ponownie wsunąć w kieszeń, bez konieczności drukowania nowych oznaczeń.

Taśma do drukarki – oznaczanie biura dla wymagających

Taśma do drukarki to artykuł, który można wykorzystać do identyfikacji wewnętrznej biura. Sprawdzi się w niestandardowych przypadkach, gdy wymagany jest długi zadruk. W przypadku tego produktu można wykonać oznaczenie o długości nawet 1 metra. Ostateczne wymiary zależą od ilości znaków. Artykuł ten posłuży do oznaczania długich regałów czy półek. Istotne jest, aby wybrać właściwy rodzaj taśmy przeznaczony do konkretnych modeli drukarek.

Akcesoria magnetyczne do oznaczania biura – co i jak?

Jednym z najpopularniejszych akcesoriów magnetycznych do oznaczania biura są magnetyczne listwy samoprzylepne. To praktyczne i łatwe w użyciu narzędzie, będące doskonałą alternatywą dla wielkopowierzchniowych tablic. Na listwach można zamieszczać takie informacje jak listy zadań do wykonania w danym dniu lub tygodniu, ważne notatki czy informacje oraz ogłoszenia.

Istotne jest, aby artykuły te były umieszczane w odpowiednich miejscach i regularnie aktualizowane. Dzięki nim zyskuje się lepszą kontrolę nad zadaniami, dokumentami i organizacją biura.

Listwy z powodzeniem można wykorzystać także do planowania spotkań. Wystarczy przyczepić do paska szczegóły dotyczące zgromadzeń, takie jak data, godzina, miejsce i uczestnicy. Listwę można zmieścić na tablicy korkowej lub na drzwiach biura. Dzięki temu żadnemu pracownikowi nie umkną istotne informacje.

Każde biuro jest pełne metalowych komponentów. Dlatego firmy powinny zaopatrzyć się w zapas magnesów do oznaczania. Można je wykorzystać na wspomnianych listwach, ale również innych powierzchniach. Magnesy zapewniają elastyczność w zamieszczaniu ważnych informacji w widocznych miejscach – na obudowach komputerów, tablicach magnetycznych, metalowych drzwiach, lodówkach i innych sprzętach.

Istnieje wiele przydatnych akcesoriów do oznaczania, które warto mieć w biurze. Dzięki nim można skutecznie zorganizować przestrzeń, usprawnić pracę, łatwo odnaleźć potrzebne informacje oraz utrzymać porządek. Niezależnie od branży czy wielkości biura, akcesoria do oznaczania stanowią cenny wkład w efektywne zarządzanie dokumentami i sprawną komunikację wewnątrz firmy.

zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.